🎁 Vytvořte si online unikátní dárek a potěšte své blízké
X

Můj účet (popis záložky)

 

Záložka "Můj účet" je místo, kde najdete svá alba, projekty, přidané recenze, objednávky a informace o účtu. Stačí zvolit záložku "Můj účet" nebo kliknout na přihlášení, které se nachází v pravém horním rohu.

 

 

Po výběru okna "Moje fotky" budete moct procházet všechna svá alba, měnit je a využívat další možnosti týkající se jejich úprav a objednávek fotografií.

 

 

Po výběru zvoleného alba se objeví možnost úpravy fotografií. Abyste se dostali do editoru, musíte otevřít seznam, který se nachází v pravém dolním rohu zvolené fotografie.

 

 

V okně "Moje projekty" najdete všechny své dosavadní projekty. Z tohoto místa máte možnost vrátit se k Úpravám, Vytvořit kopii projektu, nebo si prostě prohlídnout výsledek své práce.

Svůj projekt můžete zkontrolovat výběrem "Náhledu", díky této možnosti zjistíte, jestli je výsledek Vaší práce uspokojivý.

Pokud chcete učinit jen několik změn v již hotovém projektu, ale nechcete přijít o originál, využijte možnosti "Vytvořit kopii". Díky tomu se objeví totožný projekt ve Vaší galerii.

 

Chcete změnit už uložený projekt? Vyberte možnost "Upravit", abyste mohli provádět další změny.

 

 

Také tu můžete změnit název, odeslat objednávku nebo odstranit projekt z účtu.

 

Všechny údaje týkající se Vašeho účtu, dodacích adres a údajů pro fakturu nebo historie objednávek najdete v posledním okně "Moje objednávky a informace o účtu".

 

 

 

 

Když chcete změnit svoje údaje jako login, e-mailová adresa, telefon nebo změnit heslo, přihlásit či odhlásit zasílání newsletteru, nebo si přidat vlastní podobenku vyberte možnost informace o účtu "Moje údaje".

 

Pokud využijete možnosti "Moje dodací adresy" budete moct nastavit správné dodací údaje a údaje pro fakturu, které se budou samy vyplňovat při zadávání objednávky.

 

V okně "Moje objednávky a informace o účtu" najdete možnost kontroly historie objednávek. Z tohoto místa se rovněž můžete vrátit k platbě nebo zakázku zrušit.

 

Objednávky můžete třídit podle jejich statusu např. Nezaplacené, vyřizované, vyřízené nebo zrušené. Třídění je možné rovněž podle termínu, např. za poslední měsíc.