FAQ

Váš účet, registrace, přihlášení

Neobdržel jsem e-mail s potvrzením registrace, je to nutné?
Tato zpráva není nutná k přihlášení. Je to potvrzení registrace pro našeho nového uživatele ve službě empikfoto.cz. Může se stát, že e-mail spadne v poště do spamu nebo do záložky koš.
Po registraci heslo nefunguje, proč se nemohu přihlásit?
Existuje pravděpodobnost, že během registrace účtu bylo náhodně zadáno chybné heslo.V tomto případě můžete využít možnost připomenutí hesla. Pro přechod k této funkci zvolte možnost přihlášení a následně použijte „Zapomenuté heslo“. Po zadání e-mailu Vám heslo připomeneme.
Jak odstranit účet empikfoto.cz?
Pro odstranění účtu empikfoto.pl stačí zaslat e-mail na adresu info@empikfoto.cz s žádostí o odstranění účtu z naší služby. Do žádosti uveďte e-mailovou adresu, na kterou je účet zaregistrován.
Jak změnit uživatelské jméno (e-mail)/ heslo?
Za účelem změny uživatelské jména nebo hesla je nutné se nejdříve přihlásit na empikfoto.pl. Pro změnu údajů nebo e-mailu uživatele je nutné přejít do záložky „Můj účet“, zvolit informace o účtu „Moje údaje“ a následně „Upravit údaje“.

Pro změnu hesla v záložce „Můj účet“ použijte funkci „Změnit heslo“.
Jak změnit údaje na účtu – jméno, příjmení, telefonní číslo?
Pro změnu údajů nebo e-mailu uživatele je nutné po přihlášení k účtu na empikfoto.pl přejít do záložky „Můj účet“, zvolit informace o účtu „Moje údaje“ a následně „Upravit údaje“.
Jak přihlásit/odhlásit odběr Newsletteru?
Pro přihlášení k odběru Newsletteru přejděte po přihlášení k účtu empikfoto.pl do záložky „Můj účet“, následně do informací o účtu „Moje údaje“. V „Nastavení“ zvolte možnost přihlášení nebo odhlášení odběru Newsletteru.

Odhlášení je také možné prostřednictvím odeslání e-mailu na adresu info@empikfoto.cz s uvedením e-mailu, na který byla provedena registrace účtu.
K čemu je avatar a je nezbytný?
Avatar není povinný, toto místo může zůstat prázdné, avšak doporučujeme nastavení například vlastní nebo oblíbené fotografie. Avatar bude viditelný pouze pro vlastníka účtu a v případě hodnocení na naší stránce také pro uživatele, kteří si prohlíží hodnocení jiných klientů.
Jak nastavit/změnit/odstranit avatara?
Pro úpravu avatara je nutné po přihlášení k účtu empikfoto.pl přejít do záložky „Můj účet“ a následně zvolit informace o účtu „Moje údaje“. Na nové stránce bude možné upravit nebo odstranit avatara.

Můj účet – Moje fotografie / přidávání fotografií do alba.

Proč nemohu přidat fotografie na účet empikfoto.cz?
Fotografie přidávané na stránku empikfoto.pl musí být ve formátu JPG. V jiném případě kontaktujte pracovníka Centra zákaznické podpory, který se pokusí vyřešit vzniklý problém.
V jakém formátu a velikosti mohu přidávat fotografie do alba ve svém účtu?
Fotografie odesílané na empikfoto.cz musí být ve formátu JPG a maximální velikost souboru je 30 MB.
Jak mohu odstranit fotografii z alba?
Pro odstranění fotografie z alba je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba a nalezení fotografie, která má být odstraněna, rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Odstranit“.
Jak duplikovat fotografii v albu?
Pro duplikaci fotografie v albu je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba a nalezení fotografie, která má být duplikována, rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Duplikovat“.
Jak kopírovat nebo přenést snímek do jiné záložky?
Pro kopírování nebo přenesení fotografie do jiného alba je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba a nalezení fotografie, která má být přenesena nebo zkopírována do jiného alba, rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Přenést do alba“ nebo „Zkopírovat do alba“.
Jak změnit název snímku?
Pro změnu názvu daného snímku je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba a nalezení fotografie, jejíž název má být změněn, rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Změnit název“.
Jak upravit/modifikovat soubory?
Pro úpravu/modifikaci souboru fotografií je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba a nalezení fotografie, která bude upravována, rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Zaříznout“ nebo „Přidat efekt“.Úpravy budou možné také ve fázi přípravy fotografií před jejich přidáním do košíku. Stačí vybrat fotografie nebo celé album a označit, které snímky budou objednány.
Mohu stáhnout snímky z účtu empikfoto.pl do počítače?
Empikfoto.pl umožňuje podávání objednávek přes internet, uchovávání souborů po určitou dobu umožňuje návrat do dříve vytvořeného alba za účelem jeho objednání bez nutnosti opětovného nahrávání fotografií. Náš servis nemá funkci uchovávání fotografií, aby bylo možné je znovu stáhnout do počítače.
Jak přidat/odstranit album s fotografiemi z účtu empikfoto.cz?
Pro přidání fotografií do účtu na empikfoto.cz stačí v pravém horním rohu zvolit možnost „Přidat fotografie“ s ikonou fotoaparátu a následně rozhodnout, jakým způsobem budou fotografie přidány. Fotografie lze nahrát z počítače nebo sociálních sítí.Dalším způsobem odeslání fotografií je volba příslušného formátu snímků ze stránky a využití funkce „Objednat snímky“.Pro odstranění alba z účtu je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“. Po zvolení příslušného alba rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Odstranit“.
Jak změnit název alba se soubory fotografií?
Pro změnu názvu alba v účtu je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje fotografie“, po zvolení příslušného alba rozbalit seznam najetím na šipku v pravém dolním rohu pod fotografií a zvolit příkaz „Změnit název“.
Jak dlouho jsou uchovávány fotografie na serveru, pokud ještě není podána objednávka? Zajímá mě to, protože nenahrávám vše najednou.
Fotografie jsou uchovávány nejméně 6 měsíců. Každá objednávka prodlužuje toto období na 6 měsíců od momentu podání objednávky.
Jak přidat fotografie z Instagramu/Facebooku?
Pro přidání fotografií do účtu na empikfoto.pl stačí v pravém horním rohu zvolit možnost „Přidat fotografie“ s ikonou fotoaparátu a následně rozhodnout, jakým způsobem budou fotografie přidány. V tomto případě je nutné zvolit záložku přidávání fotografií ze sociálních sítí.Dalším způsobem odeslání fotografií je volba příslušného formátu snímků ze stránky a využití funkce „Objednat snímky“.

Můj účet – Moje projekty

Kde najdu všechny uložené projekty?
Projekty vytvořené, uložené a dříve objednané se nacházejí na účtu empikfoto.cz. Po přihlášení je nutné přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje projekty“.
Jak prohlížet/editovat nebo kopírovat projekt?
Pro náhled nebo úpravu projektu uloženého na účtu empikfoto.pl je nutné po přihlášení přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje projekty“. U vybraného projektu bude možné zvolit příslušný příkaz: „Náhled“, „Úprava“ nebo „Vytvořit kopii“.
Jak změnit název projektu?
Pro změnu názvu projektu uloženého na účtu empikfoto.cz je nutné po přihlášení přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje projekty“. U názvu projektu se nachází možnost změny.
Jak odstranit projekt z účtu?
Pro odstranění projektu uloženého na účtu empikfoto.pl je nutné po přihlášení přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje projekty“. Po zvolení příslušného projektu se v pravém horním rohu nachází možnost odstranění z účtu.

Odstranění projektu je nezvratné.
Jak dlouho budou projekty dostupné v účtu?
Projekty budou na účtu dostupné do doby odstranění účtu empikfoto.cz nebo do doby odstranění projektu ze záložky prostřednictvím funkce „Odstranit“.

Empikfoto.cz neodstraňuje projekty z klientských účtů.
Jak znovu objednat již zrealizovaný projekt?
Pro opětovné objednání projektu je nutné přejít do záložky „Můj účet“ – „Moje projekty“ a „Vytvořit kopii“. Po rozbalení seznamu v pravém dolním rohu je nutné vytvořit kopii projektu, tu pak bude možné znovu objednat.

Objednávky / Podávání objednávek

Jaká je doba realizace objednávky?
Dobu realizace tvoří čas výroby, který je uveden na stránce produktu, ke kterému je nutné přičíst dobu dopravy.Tato doba se může měnit v závislosti na vytíženosti laboratoře.
Lze urychlit dobu realizace objednávky?
Všechny objednávky realizujeme v co nejkratší možné době. Každá objednávka je pro nás stejně důležitá. Doba výroby, uvedená na stránce daného produktu, závisí na aktuální vytíženosti laboratoře.
Proč nemůže být fotografie vyvolána vcelku, jako originální soubor?
Nyní mají fotoaparáty mnoho nastavení, kvůli kterým mohou mít soubory fotografií různé proporce stran. Vybraný formát fotografie má také vlastní proporce stran, tj. 10x15 cm jsou proporce 2:3. Pokud bude fotografie k vyvolání dodána v jiných proporcích stran, soubor může být oříznutý. Velikost výtisku bude zobrazena ještě před přidáním fotografií do košíku ve fázi výběru nastavení.
Lze jeden soubor fotografie objednat v různých formátech a na různých papírech?
Během přidávání fotografií do košíku je možné označit, v jakém množství a v jakém formátu má být daná fotografie vyhotovena. Pro každý formát tohoto jednoho souboru umožňujeme volbu různých druhů papíru. Pokud by měl být jeden soubor vyhotoven v tom samém formátu, ale na různých papírech, daný soubor je nutné přidávat v příslušném množství.
Jak mám označit, aby byla daná fotografie vyvolána víckrát?
Během přidávání fotografií do košíku se u každého souboru nachází možnost nastavení, v jakém množství má být vyhotoven. Pokud mají být všechny snímky z objednávky vyhotoveny ve stejném množství, nad seznamem snímků se nachází možnost nastavení parametrů pro všechny soubory přidávané do košíku.
Jak odstranit snímek z košíku?
V košíku se u každého snímku nachází možnost „Odstranit“. Pokud nechcete daný soubor vyvolat, odstraňte jej ze seznamu.
Jak přidat rámeček k jednotlivé fotografii a jak ke všem?
Během přidávání fotografií do košíku lze využít volby nastavení pro všechny fotografie. V nastavení, které se nachází v horní části stránky, zvolte velikost a barvu rámečku, který má být nastaven pro všechny snímky. Pro nastavení jednotlivého rámečku fotografie stačí najít příslušnou fotografii v seznamu a použít funkci „Náhled/Personalizovat“. V novém okně zvolit poslední záložku vpravo „Rámečky“ a vybrat příslušný rámeček.
Kam zadat slevový kód?
Slevový kód bude možné zadat v košíku. V okně pod možností „Další“ se nachází místo pro vložení příslušného slevového kódu a jeho potvrzení tlačítkem „Přepočítat“.
Jak mohu získat slevový kód?
Slevové kódy získávají naši zákazníci u příležitosti různých akcí, o kterých jsou informováni např. prostřednictvím Newsletteru. Můžete se přihlásit k odběru bezplatného Newsletteru, díky kterému jsou naši zákazníci informováni o probíhajících propagačních akcích a také o nových službách, které nabízí empikfoto.cz. Bezplatný Newsletter lze objednat na stránkách www.empikfoto.cz. Po přihlášení je nutné přejít do záložky „Můj účet“, u informací o účtu zvolit „Moje údaje“ a následně zvolit možnost „Přihlášení k odběru Newsletteru”.
Mohu k podané objednávce ještě přidat zboží?
Do již podané objednávky není možné přidávat zboží. Není také možné sloučení objednávek.
Kde mohu sledovat aktuální stav objednávky?
Aktuální stavy objednávek jsou dostupné po přihlášení k účtu empikfoto.pl a přechodu do záložky „Můj účet“, v okně „Moje objednávky a informace o účtu“ zvolit všechny objednávky a pak bude možné ověřit stav dané objednávky.
Mohu zrušit část objednávky?
S ohledem na skutečnost, že objednávky jsou přijímány k realizaci jako celek, nemáme možnost zrušit část objednávky.
Jak a kdy mohu zrušit objednávku?
Objednávku lze zrušit v případě, že ji laboratoř ještě nepřijala k realizaci, nebo pokud byla objednávka podána s možností platby předem, ale nebyla ještě uhrazena. Objednávka čeká na úhradu 7 dní. V této době se možnost zrušení objednávky nachází v záložce „Můj účet“, v okně „Moje objednávky a informace o účtu“, kde je nutné zvolit všechny objednávky, aby bylo možné vybrat příslušnou objednávku a zrušit ji.

Platby

Jaké jsou možnosti platby?
Platba předem – PayPal, kreditní karta a platební příkaz.
Je možné k objednávce obdržet fakturu-daňový doklad?
V případě zájmu o obdržení daňového dokladu označte tuto možnost ve fázi podávání objednávky. Tato možnost se nachází v košíku u volby způsobu dopravy.
Je možné k objednávce obdržet proforma fakturu?
Naše služba nemá možnost platby na základě proforma faktury. Faktura je generována po realizaci objednávky, pokud zákazník během objednávání označil v košíku příslušnou možnost.
Odkud vzít údaje pro převod, když se po podání objednávky nezobrazily?
Údaje ke každé objednávce jsou generovány automaticky a individuálně, proto tyto údaje nejsou volně dostupné. Pokud se po podání objednávky neotevřela stránka s platbami, stačí ji obnovit. Po přihlášení přejít do záložky „Můj účet“, následně bude možné v okně „Moje objednávky a informace o účtu“ vybrat všechny objednávky a využít možnost „Zaplatit“.

Dodávka a převzetí objednávky

Jaké jsou možnosti a ceny dopravy?
Poskytujeme dodávku kurýrem UPS.
Proč mi kurýr ještě nedoručil objednávku?
Každá objednávka, která je odeslána kurýrem, je monitorována. Číslo přepravního listu bude dostupné ve zprávě s potvrzením odeslání objednávky z laboratoře.
Zásilku lze sledovat na stránkách dopravce: UPS: https://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

Reklamace a vrácení zboží

Jakým způsobem nahlásit reklamaci?
Kolik času mám na reklamaci?
Reklamaci je možné uplatnit do 2 let od převzetí objednávky.
Mohu vrátit objednávku, pokud nesplnila má očekávání?
S odvoláním na záruku kvality a 100 % spokojenosti, jež se nachází na našich stránkách, můžete vrátit výrobek a obdržet peníze zpět.

Snímky

Jaké je rozlišení snímků?
Rozlišení tisku snímků:
  • 9x13, 10x15, 13x18, 15x21 – 300 dpi
  • 20x30 – 150 dpi
Jaké jsou skutečné rozměry snímků?
  • Formát 9x13 - 89x130 mm
  • Formát 10x15 - 102x152 mm
  • Formát 13x18 - 127x178 mm
  • Formát 15x21 - 152x216 mm
  • Formát 20x30 - 203x305 mm
Jaké rozlišení by měla mít fotografie, aby byla zajištěna dobrá kvalita tisku?
Pro zajištění co nejvyšší kvality fotografií musí mít zaslané soubory příslušné rozlišení, v závislosti na formátu, ve kterém mají být vyhotoveny. Pro formáty:
  • 25x38 - 2000x3000 - dobrá kvalita tisku
  • 30x40 - 2400x3200 - dobrá kvalita tisku
  • 30x45 - 2400x3600 - dobrá kvalita tisku
  • 40x50, 40x60, 50x60, 50x70, 60x70, 60x80, 62x92 od 1772 * 2480 - průměrná kvalita tisku;
  • 2400 * 3200 - dobrá kvalita tisku
  • 70x100, 74x114 od 2000 * 3000 - průměrná kvalita tisku
  • od 3200 * 4000 - dobrá kvalita tisku
  • 100x100 od 2835 * 2835 - průměrná kvalita tisku
  • od 3200 * 4000 - dobrá kvalita tisku
  • 100x150 od 2835 * 4252 - průměrná kvalita tisku
  • od 3200 * 4000 - dobrá kvalita tisku
Jaká jsou doporučovaná minimální rozlišení pro různé formáty fotografií?
  • Formát 9x13 - 1051x1535 pixelů
  • Formát 10x15 - 1205x1795 pixelů
  • Formát 13x18 - 1500x2102 pixelů
  • Formát 15x21 - 1795x2551 pixelů
  • Formát 20x30 - 1199x1801 pixelů

Ostatní výrobky

Jaká je doba realizace fotoknihy, fotokalendáře a fotodárků?
Dobu realizace tvoří čas výroby, který je uveden na stránce produktu, ke kterému je nutné přičíst dobu dopravy.
V jakém rozlišení dodat soubory pro fotoknihy, fotokalendáře a fotodárky?
Pro fotodárky doporučujeme dodání souborů co nejvyšší kvality. Online průvodce informuje, pokud je některý ze souborů špatné kvality. Soubor slabé kvality bude po přidání do projektu označen oranžovým trojúhelníkem s vykřičníkem.
V jakém formátu dodávat fotografie pro knihy, kalendáře a dárky?
Do online průvodce lze přidávat pouze fotografie ve formátu JPG.
Je nastavena maximální velikost dodávaného souboru?
Maximální velikost souboru je 30 MB.
Jak změnit formát nebo druh obálky/papíru po zahájení tvorby návrhu?
Změna druhu obálky nebo papíru po dokončení online průvodce již nebude možná. Volba těchto parametrů je možná pouze před zahájením návrhu.
Budou se soubory fotografií lišit na snímku od tisku na fotoknize, fotokalendáři nebo jiném dárku?
Tisk jednoho souboru bude na různých výrobcích vypadat jinak. Snímky jsou vyvolávány, čili procházejí chemickými procesy. Soubor jedné fotografie se může mírně lišit již v případě volby druhu papíru. Na jiné výrobky jsou fotografie tištěny. Kvalita a barevnost může být jiná po vyvolání snímků a tisku, například fotoknihy.
Kde najdu projekt po uložení a uzavření online průvodce?
Projekt se ukládá v účtu empikfoto.cz. Pro návrat k projektu je nutné po přihlášení k účtu empikfoto.cz přejít do záložky „Můj účet“ a „Moje projekty“.
Jakým způsobem umývat hrnky s fotografií?
Hrnky mýt pouze ručně. Není vhodné je umývat v myčkách nádobí. Mycí prostředky v myčce mohou způsobit blednutí nebo poškození potisku.
Jakým způsobem prát trička?
Doporučujeme praní: - praní naruby – při teplotě 30 stupňů – jemné prádlo (doporučeno ruční praní) - bez použití detergentů - bezprostředně po praní trička rozvěsi